Успіх

Навчання онлайн. Відповіді на заперечення

Коли мова заходить про перехід в онлайн – скепсис доречний.
Щоб працювати онлайн, потрібно багато знати і вміти: розібратися в технічних моментах, навчитися вести вебінари, заняття по Скайпу і з допомогою інших програм, почати записувати відеоуроки та багато іншого. І ці заняття затребувані незалежно від ваших сумнівів.

Пам’ятайте важливий момент: поки ви вважаєте, що Скайп онлайн і взагалі – це неефективно, він для вас буде неефективним. Ті ж, хто сповнений ентузіазму з приводу онлайн-технологій, будуть першими, хто доб’ється успіху в онлайн-навчанні, а всі інші залишаться позаду. Ентузіазм обов’язково винагородиться. Тільки той, хто думає, що інтернет може бути ефективним, зробить його в своїй роботі ефективним.

Давайте розберемося з можливими запереченнями.

✓ Заняття в онлайні в моєму випадку незастосовні

Напевно у вас виникає питання: «А як застосувати заняття онлайн в моєму випадку? » Можливо, ви здивуєтеся відповіді: просто взяти і застосувати. З вірогідністю в 95 % нічого особливого у вашому випадку немає. І є 5 % випадків, коли вам потрібно буде самостійно реалізувати в рамках курсу, щоб ваш предмет «заробив» в інтернет-просторі.

Онлайн викладають не тільки загальноосвітні предмети, заявлені на ЄДІ, і іноземні мови. Онлайн-навчання можливе в початковій школі і навіть для дошкільнят, інтернет-технології дозволяють навчати акторської майстерності та грі на музичних інструментах. В онлайні можна все! Або майже все.

✓ Заняття в онлайні неефективні

Ви справді так думаєте? А з чим ви порівнюєте?

Уявіть школяра, живе в селі. Йому треба підтягти знання з кількох предметів. До кого він може звернутися за допомогою? До вчителя сільської школи? В учня з села немає вибору. Так чому ви цього учневі не надасте вибір? А якщо він хоче вивчати італійську мову, освоювати гру на гітарі або акторська майстерність? Для нього існує вихід – знайти викладача в інтернеті.

Онлайн і оффлайн порівнювати не можна. Це безглуздо. Порівнюючи формати онлайн і офлайн, ми виключаємо роль викладача. В цьому і полягає логічна помилка.

Якщо у вас якісний продукт, дайте йому можливість реалізуватися за допомогою онлайн. Він як і раніше буде авторським, унікальним, автентичним, з вашим підходом, з вашою методикою, з вашим ентузіазмом. І він стане абсолютно конкурентоспроможний, тому що ви такий один.

Повернемося до ефективності. Ефективність не може існувати у вакуумі. Все залежить від того, який результат ми хочемо дати людині – від цього повинна відштовхуватися ідея про ефективність занять.

Основні складові доведення людей до результату:

1. Відповідь на питання: який ми можемо дати результат?
2. Постійна робота учня.
3. Домашні завдання і перевірка.
4. Спілкування і питання.

Ефективність ваших занять визначає результат, а не формат онлайн/оффлайн. Результат досягнуто? Так. Отже, заняття ефективні.

✓ Ви не вмієте користуватися сучасними технологіями

Якщо ви не вмієте користуватися сучасними технологіями – тоді можна сказати «Game over». Все, гра закінчена. Вам просто лінь розбиратися в тому, як це працює.

Будь-яка людина може розібратися в сучасних технологіях. З кожним днем вони легше, простіше і зручніше. Або ви будете чекати, поки ваші конкуренти почнуть це робити? Чи є сенс розібратися з технологіями прямо тут і зараз?

✓ Ніхто не хоче платити за заняття в онлайні

Онлайн – це нова реальність, з якою необхідно рахуватися. Вже зараз обороти деяких онлайн-шкіл в Росії перевалили за 100 000 000 руб/рік. Ринок додаткової освіти в Росії сьогодні перевищує 100 млрд руб/рік. З них онлайн-освіта займає поки 2 %, але подвоюється щороку.

Активність у сфері інтернету розвивається. Все більше людей – школярів і дорослих – підключаються до формату онлайн-освіти. Ринок переходить в онлайн. Ви встигнете зайняти своє місце в цій ніші або залишитеся в хвості»?

Я особисто знаю репетиторів, які заробляють на репетиторстві 1 000 000 рублів в місяць і більше. Але це можливо тільки з застосуванням онлайн-технологій. Тобто для вас є величезний потенціал.

Онлайн спрощує процес навчання, роблячи його безперервним. Адже контент можна подивитися в запису, пройти тести, почитати теорію. Є спеціальні формати, які набирають популярність саме онлайн: марафони, інтенсиви. Більше того, заняття онлайн можна записувати і продавати.

✓ Ви не зможете знайти учнів

Але ж репетитори, які заробляють до 1 млн рублів в місяць, працюють саме онлайн! Заробляти такі гроші тільки офлайн практично неможливо.

Якщо хтось вже заробляє на онлайн-уроках великі гроші, значить, є попит, є бажаючі займатися, є учні! Задачу пошуку та залучення учнів як в онлайні, так і в офлайні вирішує велику кількість інструментів.

Головне – це почати робити.